|
|
Το Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ αποβλέπει
στη διαμόρφωση θετικής στάσης των εκπαιδευτικών
για την Τέχνη και τον Πολιτισμό και στην
αναγνώριση της παιδαγωγικής τους σημασίας.
Στόχοι της Επιμορφωτικής Διαδικασίας:
- Η διαμόρφωση θετικής στάσης του εκπαιδευτικού
ως προς το ρόλο του.
- Η συνειδητοποίηση της καθημερινής ανάγκης για
πολύπλευρη καλλιέργεια της προσωπικότητας του
εκπαιδευτικού, του μαθητή του, αλλά και της
διαπροσωπικής τους σχέσης.
- Η διαμόρφωση θετικής στάσης ως προς τον
παιδευτικό ρόλο της Τέχνης και του Πολιτισμού.
- Η ανάδειξη της πολιτισμικής συνιστώσας όλων των
μαθημάτων.
- Η διαμόρφωση θετικής στάσης ως προς τη χρήση
σύγχρονων διδακτικών μεθόδων.
- Η διαμόρφωση θετικής στάσης και η ικανότητα
χρήσης, πολλαπλού εκπαιδευτικού υλικού και
εποπτικών μέσων.
- Η καλλιέργεια πνεύματος συνεργασίας μεταξύ
Διευθυντών, Σχολικών Συμβούλων, εκπαιδευτικών
ειδικότητας και γονέων.
|
|
|
Στη θεματολογία της
επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών περιλαμβάνονται
θέματα όπως:
- Εικαστική δημιουργία
- Ήχοι και Μουσική δημιουργία
- Χορός και Κίνηση
- Θέατρο για παιδιά και θεατρική έκφραση
- Παιδαγωγική τεχνική του θεατρικού παιχνιδιού
- Οπτικοακουστική έκφραση
- Εκπαίδευση στη χρήση Σχεδίων Εργασίας
- Εμβάθυνση στο εκπαιδευτικό υλικό του
προγράμματος ΜΕΛΙΝΑ
- Δημιουργικός χαρακτήρας μιας επίσκεψης σε
χώρους πολιτισμικής και ιστορικής αναφοράς
- Επισκέψεις προσωπικοτήτων στην τάξη
Πρέπει να καταστήσουμε το δάσκαλο όχι απλό, ή
ικανό, χειριστή μέσων, αλλά συνειδητό γνώστη των
μεθόδων, δημιουργό και εξερευνητή των μέσων που
θα αξιοποιήσει, προκειμένου η διδακτική του
παρέμβαση να προκαλεί το συναίσθημα και την
απόλαυση, καλύπτοντας συγχρόνως με πληρότητα και
σαφήνεια τους διδακτικούς του στόχους.
|